Omdömet skrevs 26 mars 2017 från mobil enhet

Fruktansvärd frukost. Listan över saker som var trasiga kan göras lång: toaletten, ACn, kaffemaskinen på frukosten, skohorn osv. Detta påtalades ett flertal gånger men fixades inte. Personalen var trött och städningen av rummen klandervärd. Rekommenderas inte.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Destination224170
Omdömet skrevs 14 februari 2017

Bokade studiosvit de luxe. Helt fantastiskt enda vi saknade var läslampa vid sängen, annars helt otroligt jätteyta med underbar utsikt matrumsgrupp soffgrupp enorm Tv, köksutrustning med mikro vatten o espressomaskin. Badrum med egen jacuzzi. Tillmötesgående personal härlig frukost WOW

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Bibbi725
Indre_Rageleviciene, General Manager på Amberton Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2017

Dear Guest,

I would like to thank you for sharing your experience of your stay.
We are delighted and pleased that you have enjoyed your stay and we have met your expectations.
I take your comment very seriously and your remark about the facilities improvement will be review with our technician.
Thank you once again for the high evaluation and we look forward to welcome you back again!

Omdömet skrevs 12 januari 2017

Ett helt okej i ett jättebra läge mitt i Vilnius. Rummet var inte gigantiskt men fyllde sin funktion. Väldigt varmt på rummet och ingen hjälpte oss att fixa det. Rummet hade fönster åt innergård/reception.

Frukosten var fin, provade inte att äta middag på restaurangen.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Johan J
Omdömet skrevs 6 september 2016 från mobil enhet

Trevlig personal, helt ok rum - längst upp under taket med fönster som inte gick att öppna, men så var det inte heller det dyraste! God och innehållsrik frukost, med lagad mat, yoghurt och till och med gröt. Lysande centralt läge. Väldigt nöjd!

Datum för vistelsen: september 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack Anna A
Omdömet skrevs 17 juli 2016 från mobil enhet

Bra standard på rummen. Rent och fint. Något lyhört framförallt på framsidan av hotellet som vetter mot en stor gata med restauranger och biltrafik samt en katedral vars klockor ringer var 15 min. Trevlig personal som var hjälpsam. Frukosten är dock ingen höjdare med hårt bröd samt att vissa saker som t ex smöret tog slut väldigt snabbt och enligt personalen gick det inte att ordna mer. Men på det stora hela ett bra prisvärt hotell.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack 862carolinat