Grata by Centrum Hotels(Vilnius)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hotel ibis Styles Vilnius(Vilnius)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Omdömet skrevs 30 september 2013

Vi bodde där bara 1 natt. Läget är utmärkt. Receptionisterna var mycket vänliga och hjälpsamma. Dubbelrummet var ganska litet, men för detta korta besök var det inte ett problem. Om du har bagage med dig, fråga efter ett rymligare rum. Jag skulle vilja föreslå att lägga till en minibar på rummet.

Tack OldRigaPalace
Omdömet skrevs 30 juli 2013 från mobil enhet

Vi har bott med mamma där i 4 nätter. Hotellet är mycket mysigt och servicen är bra.Rummet var mycket rymligt och vi hade även soffa och fåtöljer.
Läget är också mycket bra,det är nära till restauranger,Gates of Dawn,centralstationen och flygplatsen!
Frukosten är enkel, men läcker med nybryggt kaffe och trevligt urval!
Det enda jag inte gillade är rummet var lite gammamodigt för mig, men rummet och badrummet var mycket rent! Alla kan ryska,engelska och även lite tyska,så det var inga problem med kommunikationen! Trevlig vistelse!

Tack maybetomorrowwecan
Omdömet skrevs 18 juni 2013 från mobil enhet

Vi bodde här en natt i ett trebäddsrum, som var rymligt, rent och mycket bekvämt. Personalen var vänlig och hjälpsam på hela tiden, och talade utmärkt engelska.De har olika wifi-routrar innebär alla våningarna har bra mottagning. Det finns också två datorer med gratis internet. Ingången till den gamla staden ligger tvärs över gatan så på 5 minuter kan du vara mitt i hjärtat av den. Det är också nära till tågstationen, cirka 10 minuters promenad. Som förväntat, frukosten var enkel . Allt som allt, en utmärkt vistelse, skulle definitivt komma tillbaka och rekommenderar det till andra.

Tack wjostl
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs 2 juni 2013

Hotellet är väl beläget, bara tvärs över gatan från de främsta södra infarten till den gamla staden och inom gångavstånd (5-10 min) to the main train/bus stations inkl. flygplatsen allmänna kommunikationer (buss & tåg).
De allmänna faciliteterna är ganska enkla. Men det är rent och med tanke på priset hotellet erbjuder Läget var mycket bra. Frukosten är inte så varierad och erbjuder enkla men välsmakande alternativ (ägg, bacon, skinka och ost, salami, lax, müsli, flingor och yoghurt). Du måste be om kaffe dock. Rummet var enkelt men rent och hade linoleum golv . Rummet var ganska tyst under natten, men det finns tydligen en skola eller dagis i närheten som var klart hörbar på morgonen från vårt rum.

Allt som allt,

Tack rope_ka
Omdömet skrevs 25 november 2012

Jag bodde där i 3 nätter i oktober och skälet till att jag valde detta hotell var främst dess läge, mittemot The Gates of Dawn och gångavstånd till många observationer och priset. Rummet jag bodde i var mycket enkelt, sängen var sprucken och du kunde höra varje viskning i hallen eller från ett annat rum. Det var ett litet rum, men rent. Frukost ingick varje morgon. Förvänta dig inte något märkvärdigt, bara vanlig mat. Från utsidan ser detta hotell fantastisk ut, från insidan ser det väldigt mysigt ut. Ett bra ställe att bo på i ett par nätter, nära en Maxima och nära järnvägen.

Tack Raeinn G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.nl.tripadvisor.com. Visa original