“Bra läge nära Gamla stan”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Best Eastern City Gate
Rankad som nummer 23 av 88 hotell i Vilnius
Omdömet skrevs augusti 8 2017 från mobil enhet

Mysigt hotell, bara några minuter från Vilnius Old Town, nära Gates of Dawn. Trevlig personal och möjlighet att parkera motorcykeln inne på gården, vilket vi uppskattade. Perfekt boende i Vilnius för vår del.

Bodde här: Augusti 2017, reste som ett par
Tack Sayonara42

Omdömet skrevs september 30 2013

Vi bodde där bara 1 natt. Läget är utmärkt. Receptionisterna var mycket vänliga och hjälpsamma. Dubbelrummet var ganska litet, men för detta korta besök var det inte ett problem. Om du har bagage med dig, fråga efter ett rymligare rum. Jag skulle vilja föreslå att lägga till en minibar på rummet.

Tack OldRigaPalace
Omdömet skrevs juli 30 2013 från mobil enhet

Vi har bott med mamma där i 4 nätter. Hotellet är mycket mysigt och servicen är bra.Rummet var mycket rymligt och vi hade även soffa och fåtöljer.
Läget är också mycket bra,det är nära till restauranger,Gates of Dawn,centralstationen och flygplatsen!
Frukosten är enkel, men läcker med nybryggt kaffe och trevligt urval!
Det enda jag inte gillade är rummet var lite gammamodigt för mig, men rummet och badrummet var mycket rent! Alla kan ryska,engelska och även lite tyska,så det var inga problem med kommunikationen! Trevlig vistelse!

Tack maybetomorrowwecan
Omdömet skrevs juni 18 2013 från mobil enhet

Vi bodde här en natt i ett trebäddsrum, som var rymligt, rent och mycket bekvämt. Personalen var vänlig och hjälpsam på hela tiden, och talade utmärkt engelska.De har olika wifi-routrar innebär alla våningarna har bra mottagning. Det finns också två datorer med gratis internet. Ingången till den gamla staden ligger tvärs över gatan så på 5 minuter kan du vara mitt i hjärtat av den. Det är också nära till tågstationen, cirka 10 minuters promenad. Som förväntat, frukosten var enkel . Allt som allt, en utmärkt vistelse, skulle definitivt komma tillbaka och rekommenderar det till andra.

Tack wjostl
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs juni 2 2013

Hotellet är väl beläget, bara tvärs över gatan från de främsta södra infarten till den gamla staden och inom gångavstånd (5-10 min) to the main train/bus stations inkl. flygplatsen allmänna kommunikationer (buss & tåg).
De allmänna faciliteterna är ganska enkla. Men det är rent och med tanke på priset hotellet erbjuder Läget var mycket bra. Frukosten är inte så varierad och erbjuder enkla men välsmakande alternativ (ägg, bacon, skinka och ost, salami, lax, müsli, flingor och yoghurt). Du måste be om kaffe dock. Rummet var enkelt men rent och hade linoleum golv . Rummet var ganska tyst under natten, men det finns tydligen en skola eller dagis i närheten som var klart hörbar på morgonen från vårt rum.

Allt som allt,

Tack rope_ka
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Vilniushotell
0,7 km bort
Moon Garden Art Hotel
Nr 24 av 88 i Vilnius
286 omdömen
Visa priser

Besökt Best Eastern City Gate? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Best Eastern City Gate

Adress: 3 Bazilijonu St, Vilnius 2001, Litauen
Region: Litauen > Vilnius County > Vilnius
Bekvämligheter:
Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 23 av 88 hotell i Vilnius
Prisklass: 374 kr - 3 010 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Best Eastern City Gate 3*
Antal rum: 29
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, HostelWorld, TripOnline SA och Expedia så att du tryggt kan boka med Best Eastern City Gate. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Best Eastern City Gate Vilnius

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?