Omdömet skrevs 3 juli 2018

Trevligt och fint hotell med trevlig personal. Rummen skiljer sig åt beroende på om de är renoverade eller ej, så försök att få ett ny renoverat rum. Frukosten är väldigt fräsch och det finns mycket att välja på.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack 965patrikn
Dovile B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2018

Dear Patrik N,

Thank You very much for choosing our hotel for your stay and your valuable time to write a review.
It is our big pleasure to read that you have enjoyed our hospitality and had a memorable time.
We are looking forward to welcome you back whenever your travel will bring you to Vilnius again!

Sincerely

Dovilė Bendaravičiūtė
Guest Relations manager
grm@radissonblu.com

Omdömet skrevs 16 mars 2018

Datum för vistelsen: mars 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Dovile B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Omdömet skrevs 1 februari 2018

Personalens service och emottagande är alltid outstanding, Jag har kommit på hotellet i ca: 15 år, och aldrig blivit besviken. Läget mitt i den gamla stadsdelen gör det idealiskt, och det är nära till allt i stan.

Datum för vistelsen: januari 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Tack PeerE3
Dovile B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2018

Dear Peer E,

Thank You very much for such a nice evaluation regarding our beautiful hotel.

We, indeed,more than happy to hear that you like our service,personnel,breakfast, location which is definitely the best in the city. As always, it was a great pleasure to host You again!

Please feel fee to contact me if you will need another reservation or any assistance, I am always here to help You!

Sincerely

Dovilė Bendaravičiūtė
Guest Relations manager
grm@radissonblu.com

Omdömet skrevs 8 december 2016 från mobil enhet

Hej efter att ha tillbringat tre veckor på Radisson blu lietuva vilket vi varit otroligt nöja med, hade de inget ledigt sista natten så vi flyttade till astorija.

Rummet här upplevdes som slitet men rent och ok.
Däremot frukosten blev lite av en besvikelse när man hade den från lietuva i färskt minne.
De tre serverings personal gjorde dock allt för att ge oss underhållning. På mindre av en halv timme lyckades de med konststycket att tappa en stor bricka med koppar och porslin i golvet. För att kort efter tappa en bricka med mjölk kannor, salt o peppar. För att sedan avsluta med att tappa bestick som servitrisen tog upp från golvet och direkt la dem mellan de rena. Direkt ofräscht.
Som iakttagare är det en gissning att de haft personal fest i går kväll.

Astorijas serveringspersonal borde komma på kurs på deras andra hotell då de var duktiga i särklass.
Nästa gång vi besöker Vilnius så är det inte svårt att välja vart vi kommer att bo.

Datum för vistelsen: december 2016
Restyp: Reste i arbetet
3  Tack Tappade
Linas Z, Manager på Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius, svarade på det här omdömetSvarade 15 december 2016

Dear Tappade,

thank you for such open and detailed feedback.
Please accept my personal apology for service you got during breakfast in our hotel.
Details you have mentioned is really important for us. We already have talked to team members who were working during your visit. We'll try to do the best to make sure it won't happen again.

Thank you and hope to see you again in Vilnius!

Best regards
Linas Zemaitis
Restaurant and Bar manager

Omdömet skrevs 15 juni 2016 från mobil enhet

Bra läge, bra service och utmärkt frukost. Business class rummen är rymlig med bekväma sängar. Dock är badrummet litet. Det finns endast en hiss, att tänka på för oss som gillar att bo högt. Bra att veta: frukosten har även en dold "meny" med exv olika äggrätter som tillagas a la minute.

Datum för vistelsen: juni 2016
Restyp: Reste i arbetet