“Mustig och bra mat”
Omdöme om Berneliu Uzeiga

Berneliu Uzeiga
Rankad som nr 66 av 975 Restauranger i Vilnius
Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

Precis vad jag letade efter. Riktig, mustig Litauisk mat. Fantastiskt mört kött i chili. Bra priser. Trivsam och enkel service. Hemmagjord vodka.

Tack Daniel A

Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Ville testa på Litauiska maträtter och hänvisades hit. Provade på en korvmåltid och var förnöjd med den. Lite mera grönt på tallriken hade höjt betyget.

Tack Lithuforest
Omdömet skrevs 20 oktober 2017 från mobil enhet

Hit går man för en rejäl och bra lunch. Stället serverar lokal husmanskost som är både god och billig! Pluss för en trevlig atmosfär.

Tack zizoufalk
Omdömet skrevs 16 oktober 2017

God mat och dryck till bra priser. Vi var här två gånger och åt. Åt bland annat zeppelinare och köttgryta, vilket var väldigt gott. Deras efterrätt Chocolate Temptation var grymt god. Bra personal som pratade bra engelska och kunde hjälpa till med val av tex vin till maten. Vill man tex ha ett glas rödvin, så beställer man en dubbel, annars får man ett halvt glas vin.

Tack Maja J
Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Stora portioner (tjejen beställde deras inhemska maträtt zepelinare och kunde inte äta upp), jag tog någon snackbricka att ackompanjera ölen med och så tog jag även ett glas vin. Servicen var väldigt bra och likaså priset! OBS vi var där en gång under dagtid men restaurangen var då överfull med folk och dom någon slags lunchservering så vi bestämde oss att komma tillbaka en kväll istället!

Tack Carlos H

Resenärer som tittade på Berneliu Uzeiga tittade också på

Vilnius, Vilnius County

Besökt Berneliu Uzeiga? Berätta vad du tyckte!