“Praliner”

AJ Chocolate - Chocolate Restuarant
Rankad som nr 10 av 36 Efterrätter i Vilnius
Kök: Deli
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Köpte olika praliner, ca 200 gram, i butiken. Ca 50 kr/hg. Kvalitén var ungefär lika bra som en Alladin-ask eller snudd på lite sämre. Inget för finsmakare. Detta var vardagschoklad.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Pia A

Omdömet skrevs 14 februari 2017

Här på stora gatan i gamla stan ligger en choklad restaurang att njuta av. Beställde två olika sorters bakelser bägge lika goda Hit går jag gärna tillbaks till

Datum för besöket: februari 2017
Tack Bibbi725
Omdömet skrevs 6 juli 2016

Mysigt ställe att sitta och njuta av en god kaffe med eller utan schoklad,mumsiga tårtor,schokladfondue.suveränt gott ingefärstea.Glöm inte att titta på rummet inkl inredning som är gjort av schoklad i naturlig storlek.

Datum för besöket: november 2015
Tack gabrielaisabelle
Omdömet skrevs 9 juli 2015 från mobil enhet

Mysigt café med choklad som specialitet. Prova deras chokladpraliner. De går att köpa med sig också. Mycket goda tårtor som man köper efter vikt.

Datum för besöket: juni 2015
Tack ResCarina
Omdömet skrevs 19 juli 2014

Gick hit för att ta en dessert. Min sambo ville ha chokladglass men den var slut. På en chokladrestaurang! Hon valde tå en tårtbit men den såg inte särskild aptitlig ut och hon tyckte den var måttligt god ut. Jag köpte några chokladbitar och tog deras fruktdryck. Chokladen var god men ingen sensation. Fruktdrycken var ganska medelmåttig. Kommer inte gå hit igen. På andra sidan gatan låg en annat konditori där de såg ut och ha betydligt bättre bakverk.

Datum för besöket: juli 2014
    • Atmosfär
Tack emwjoft

Resenärer som tittade på AJ Chocolate - Chocolate Restuarant tittade också på

Vilnius, Vilnius County
Vilnius, Vilnius County

Besökt AJ Chocolate - Chocolate Restuarant? Berätta vad du tyckte!