“Middag med familj”

Rankad som nr 90 av 1 009 Restauranger i Vilnius
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Mysig restaurang med rustik litauisk mat. Vänlig och serviceminded personal som pratade engelska. Goda ölsorter. Bra priser. Kyckling och fläskkött var gott, mindres bra svamprisotto. Rekommenderar verkligen restaurangen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Pia A

Omdömet skrevs 17 september 2018

Mycket populär restaurang som ligger i huset intill Bärnstensmuseet på Mykologatan ( en sidogata till gågatan Pilies ) !

Datum för besöket: september 2018
1  Tack Erling G
Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Miljön är mysig. Dagens soppa en slags köttsoppa med grönsaker var bra. Fisken var överstekt, såsen smaklös.
Beställde öl och vi fick påminna om den efter att vi fått soppan.

Datum för besöket: april 2018
Tack Inger H
Omdömet skrevs 17 augusti 2017 från mobil enhet

Väldigt bra ställe som ni inte skall missa. Trevlig personal och fantastisk mat, dessutom i en jättemysig miljö. Ligger på en gata lite bredvid huvudgatan så håll ögonen öppna. Så kom hit och käka.

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack FredrikB785
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe med mysig miljö. Köket är traditionellt litauiskt. Vi valde en dumpling soppa i buljong men buljongen smakade bara vatten. Vi skickade ut soppan för extra kryddning och den blev lite bättre men inte mycket. Restaurangen får tre på grund av mysfaktorn.

Datum för besöket: juli 2017
Tack DennisAnd

Resenärer som tittade på Gabi Restaurant tittade också på

Vilnius, Vilnius County

Besökt Gabi Restaurant? Berätta vad du tyckte!