Öppet i dag: Stängt
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Google
Sätt du kan uppleva Vilnil. Museum of illusions på
från 13,04 US$
Mer information
Omdömet skrevs 10 augusti 2019

Intressanta experiment-uppställningar och hjälpsamma guider som visade runt. Det var lätt att förstå illusionerna då man fick förklaringar och det var en bra variation av olika experiment.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
1  Tack Rese-entusiasten
IliuzijuMuziejus, Guest Relations Manager på Vilnil. Museum of illusions, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2019

Hello,

Thank you for taking your time to write us review. We are happy to hear that you enjoyed our museum and staff.

Best regards,
Vilnil Team

Omdömet skrevs 2 januari 2019 från mobil enhet

Detta kan absolut rekommenderas för alla, inte minst barnfamiljer om barnen är hyggligt stora. Många fascinerande synvillor och märkliga ting!

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack mattsj2015
Iliuziju M, Guest Relations Manager på Vilnil. Museum of illusions, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2019

Hello,

Thank you for taking time to write us a nice review. We are very happy to hear that you liked our museum and recommend it for others.

Best regards,
Vilnil Team

Omdömet skrevs 22 september 2018

Ett fantastiskt litet museum som bjöd på otroliga upplevelser. Det var två guider som var så bra och hjälpsamma med bl a att fotografera. Så roliga minnen som är förevigade i kameran. Vi hade väldigt roligt med mycket skratt och var en aning konfunderade.
Dom sista tänkvärda orden guiden sa `lita inte på vad dina ögon ser utan tro på ditt hjärta´.

Datum för upplevelsen: september 2018
Tack Ulla G
Iliuziju M, Guest Relations Manager på Vilnil. Museum of illusions, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2018

Hi, Ulla!

Thank you so much for this super sweet review! We are really glad to hear that you had fun at our museum, and thank you as well for the good words about our staff, it really means a lot to us:)

Best regards
Vilnil team

Omdömet skrevs 4 augusti 2018

Jag och min syster gick dit tillsammans. Det var fascinerande med alla synvillor och vi hade väldigt roligt. Personalen var mycket bra på att hoppa in och hjälpa till med fotografering med mera, vilket gjorde minnena i kamerorna riktigt skojiga!

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack CarolinaOtterdahl
Iliuziju M, Guest Relations Manager på Vilnil. Museum of illusions, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2018

Hello,

Thank you for taking your time writing us this awesome review! We're really glad to hear that you and your sister both had fun at our museum:) It makes us really happy when our guests are leaving with positive emotions:)

Best regards
Vilnil team

Omdömet skrevs 28 januari 2018

Ett sådant underbart ställe...man förundras hur lätt det är att lura sig själv genom hjärnans tankekraft.Att få fly tid o rum och vardagens trivialiteter.Efter besöket här är hjärnan upp och ner och på gott humör som räcker länge...och goa skrattiga minnen.som du kan plocka fram då dagarna känns grå.....

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack gabrielaisabelle