“Trevlig italiensk restaurang !”

Ristorante Sorrentino
Rankad som nr 27 av 975 Restauranger i Vilnius
Omdömet skrevs 2 mars 2018

När man vandrar genom den kända " Gates of Down" - stadsporten där Jungfru Maria finns på sin största bild i staden, - där vandrar man på gatan Aushros vartu och kollar man till höger om man kommer utifrån stadsporten, finner man denna mysiga restaurang !

Tack 46erling46

Omdömet skrevs 5 oktober 2017

Enda gästerna på denna charmiga restaurang med massor av atmosfär. Innehållsrik meny med goda italienska rätter. Servitrisen lät mej provsmaka de italienska vinerna innan vi beställde. Vi fick lite bruscetta innan maten med jättegod olivolja. Vi åt pasta och Tenderloinsteak, mycket gott, allt var lagat till perfektion. Tog en creme brúlle till dessert, mycket god. Servicen var perfekt. Kan varmt rekommendera denna restaurang.

Tack Ingegerd B
Omdömet skrevs 26 juni 2017 från mobil enhet

Charmig restaurang, vänlig personal och väldigt god mat, tillika goda viner. Jag rekommenderar verkligen ett besök här, ett måste om man tycker om det italienska köket.

Tack KikiRn2015
Omdömet skrevs 13 maj 2017

Sorrentino ligger i huvudstråket nära Gryningsporten och många turister slinker in på en matbit ! Menylistan är klart italienskt och matuppläggningen på tallrikarna är proffsig !

Tack 46erling46
Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat. Mycket trevlig personal. Dom berättar gärna om maten och du känner dig omhändertagen.

Tack Eva E

Resenärer som tittade på Ristorante Sorrentino tittade också på

Vilnius, Vilnius County

Besökt Ristorante Sorrentino? Berätta vad du tyckte!