Öppet i dag: 10:00 - 19:00

Mer information
från 143,54 US$
Mer information
Omdömet skrevs 16 augusti 2019

Fristående klocktorn vid katedralen. Går att gå upp i det, men jag avstod. Vackert vitmålad reser den sig utanför Katedralen. Att ta en titt innan du går in i Katedralen kan rekommenderas att göra.

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack 418johnnyd
Omdömet skrevs 6 maj 2019

Man kan inte gå förbi detta torn som står som ett landmärke intill katedralen. Hörde dock inte någon klockringning.

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack agn73
Omdömet skrevs 12 december 2018

Stort klocktorn fristående från katedralen intill. Inte värt att betala för att gå upp i tornet. Titta på det utifrån.

Datum för upplevelsen: december 2018
Tack Kerstin-51
Omdömet skrevs 13 december 2017

Det var fängslande att går på dessa så smala trappor ,o riktig spännande ,undrar hur det gått till att bygga detta torn ,Fantastisk utsikt ,säkraste stället att befinna sig på under kriget fick vi veta.Det pirrade i hela kroppen innan jag kom ända upp ,Men ångrar inte att jag gick in där ,otrolig byggnad värt ett besök

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack Kerstin J
Omdömet skrevs 27 september 2017

Klockan uppe i tornet dras numera upp maskinelkt - men tidigare fuíck en man klättra upp tvppå gånger om dygnet för arr dra upp urverket ! Klocktornet vid katedralen visas med Katedralen på TV bilder vid händelser i Vilnius !

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack Erling G