Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 20 maj 2017

Det är ett toppen hotell . Bra rum med allt du kan tänka dig (stora fönster ,rymliga nya badrum ,skrivbord och fåtöljer, bekväma sängar ) ett mycket trevlig utomhusområde , en vacker bakgård där du kan ta dig en kaffe eller en drink . Riktigt trygg parkering och allmänt trevligt intryck utanför byggnaderna. Jag var verkligen imponerad av den vänliga och gästvänlig personalen. Verkligen mycket vänlig, hjälpsam . . . Verkligen vänliga och varma. Tack för era tjänster.

Tack GreekFruit
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com.gr. Visa original
Omdömet skrevs 26 april 2017

Ett fint hotell, bra beläget nära den gamla stadsdelen. Mycket sköna sängar och ok frukost. Middagen var däremot ingen höjdare. Trevlig personal. Vacker byggnad. Nära till det mesta. Finns också möjlighet att lämna bagage.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Tobias D
Omdömet skrevs 11 april 2017

Bra läge i gamla stan. Rent och snyggt på hotellet,trevlig personal,ett stort plus till sen utcheckning samt en bra frukost och återkommer gärna dit,kan rekommenderas.Nära till restauranger och minus för långt till shoppingcenter,men taxi är billigt i Klaipida.

Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack ChrisP5039
Omdömet skrevs 13 maj 2016 från mobil enhet

Helt ok hotell som ligger relativt centralt. Rummen är rena och fräscha men inget överdrivet lyx.
Toaletten är av bra storlek.
TVen i rummet är så liten att du inte ser något om du ligger i sängen.

Frukosten är sådär. Jämfört med nordiska länderna en rätt klen buffé.

Bevakad parkering och bra med platser.

För priset vi fick betala är detta ett kap.

Datum för vistelsen: maj 2016
1  Tack AndersM1002
Omdömet skrevs 4 juli 2013

Fantastisk frukostbuffet, trevlig och kunnig personal och ett bra läge, vad mer kan man önska? Dessutom till ett bra pris. Rent och fräscht både i rummet och i badrummet. Enda "negativa" var att wifiuppkopplingen var så där men det kan jag gärna överse med.

Datum för vistelsen: juli 2013
Tack Carina B