“Mysigt lunch i solen”

Rankad som nr 3 av 145 Restauranger i Debrecen
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 3 juli 2018 från mobil enhet

Jättemysig och fin restaurang med trevlig personal och mycket god mat! Både mat och drinkar serverades på ett iögonfallande sätt.

Tack Deniisee

Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

Här möts man av en trevlig personal, en matsedel för alla smaker och mycket bra service. Maten är vällagad och fint upplagd. Man sitter bra antingen utanför restaurangen eller inne. Vi fick snabbt ett bord och eftersom det var ett stort sällskap inne i restaurangen så bjöds det på en liten aptitretare medan vi väntade på maten. Man måste även prova efterrätten.

Tack Mats B
Omdömet skrevs 20 maj 2018

Att detta skulle vara bland de bästa restaurangerna tycker inte vi. Beställde hemmagjord pasta med grillade scampis och basilika. Pastan var överkokt med en ganska smaklös sås till. Mannen min beställde wienersnitzel som smakade som 4 panerade fläskfilér och ganska smaklös broccolimos. Om man ska vara en superrestaurang gäller det även att få en lite grönsaker. Tyckte då att Maszek och Noonom Rosso var en betydligt bättre restaurang. Lotta

Tack charl0tte1963
Omdömet skrevs 9 maj 2018 från mobil enhet

God mat, fick dessutom extra förrätt från köket
Bra service
Vi är jättenöjda och kommer gärna igen.

Populärt ställe med mkt folk

Tack anique10
Omdömet skrevs 10 juli 2017

Vi tog en meny med vinpaket, vilket varmt rekommenderas. Väldigt prisvärt med 900kr SEK för 2 personer. Trevlig uteservering mitt i centrum.

Tack Bodil T

Resenärer som tittade på IKON Restaurant Debrecen tittade också på

Debrecen, Hajdu-Bihar County

Besökt IKON Restaurant Debrecen? Berätta vad du tyckte!