“Fru”

Kök: Ungerskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Trevlig, kunnig personal som är engelsktalande. Fin lokal. Lätt att beställa mat tack vare tydlig matsedel. Mycket god och riklig måltid.

Datum för besöket: maj 2018
Tack 864lenaf

Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang med traditionell mat, mycket att väl mellan, stora portioner, trevliga uppläggningar och uppmärksam personal. Rekommenderas!

Tack JennieA229
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Vällagade varmrätter och fantastiska efterrätter. Personalen är trevlig och det kommer olika tillbehör som tex powerbanks. Rekommenderar den här restaurangen!

Tack Elliot A
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Mycket god mat, särskilt efterrätten! Även väldigt trevlig personal som hjälpte oss under hela kvällen. Stora portioner. Fin lokal med trevlig atmosfär

Tack Felicia G
Omdömet skrevs 10 juli 2017

Vällagad mycket god mat i fin miljö. Personalen proffessionell och trevlig! Jag rekommenderar de lite dyrare rätterna, där en varmrätt kostar ca 140kr! Fantastiska desserter!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Bodil T

Resenärer som tittade på Csokonai Restaurant tittade också på

Debrecen, Hajdu-Bihar County

Besökt Csokonai Restaurant? Berätta vad du tyckte!