“Födelsedag”

Kök: Ungerskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang med traditionell mat, mycket att väl mellan, stora portioner, trevliga uppläggningar och uppmärksam personal. Rekommenderas!

Tack JennieA229

Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Vällagade varmrätter och fantastiska efterrätter. Personalen är trevlig och det kommer olika tillbehör som tex powerbanks. Rekommenderar den här restaurangen!

Tack Elliot A
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Mycket god mat, särskilt efterrätten! Även väldigt trevlig personal som hjälpte oss under hela kvällen. Stora portioner. Fin lokal med trevlig atmosfär

Tack Felicia G
Omdömet skrevs 10 juli 2017

Vällagad mycket god mat i fin miljö. Personalen proffessionell och trevlig! Jag rekommenderar de lite dyrare rätterna, där en varmrätt kostar ca 140kr! Fantastiska desserter!

Tack Bodil T
Omdömet skrevs 26 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig atmosfär, bra service och god mat.
Både jag som vuxen och tonårsbarnen uppskattade maten. Enkelt att få en uppfattning om maten eftersom menyn var på engelska OCH hade bilder på rätterna. Återvänder gärna igen.

Tack Gene B

Resenärer som tittade på Csokonai Restaurant tittade också på

Debrecen, Hajdu-Bihar County

Besökt Csokonai Restaurant? Berätta vad du tyckte!