“Väl värt ett besök”

Rankad som nr 40 av 3 654 Restauranger i Budapest
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Otroligt god mat med en service utöver det vanliga. Trevlig och vacker lokal med fin livemusik under kvällen. All mat var välkomponerad och tipsen för dryck till maten var utomordentliga. Rekommenderas starkt!

Tack Olivia M
Agnes P, Vezető på Barack & Szilva Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Dear Olivia,
We thank you so much for rating us!

Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Hittade restaurangen via TripAdvisor eftersom den låg nära hotellet. Lite svårt att hitta då Internet inte fungerade tillfälligt. Letade oss igenom ruffiga kvarter och plötsligt låg den där. Vi hade inte bokat men vi lyckades få det sista bordet. Jag tog kockens fyra rätters meny. Allt var perfekt inklusive vinerna till. Även frun som valde två rätter a` la carte blev överväldigad. Bra service och inte minst en duktig musiker som spelade någon form av liggande harpa. Knappt 700 SEK för två personer får anses överkomligt. Rekommenderas verkligen.

Tack KarlJohanSvamp

Dear Karl, thank you very much for the kind recommendation!

Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Fantastik service från att vi steg in och lämnade . Vi var fyra vuxna som åt olika rätter. Alla smakar otroligt bra . Kul med endast ungerska viner .
Speciellt tack till vår servitör Andraz som gav bästa service .
Hit kommer vi igen - en pärla i Budapest

Tack CokeZero72
Agnes P, Vezető på Barack & Szilva Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2017

We thank you so much for your very kind recommendation! Hope to see you again in our restaurant!

Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Fin, trevlig restaurang med god mat. Vi bokade bord i förväg vilket var tur för det var fullt i restaurangen & folk köade för att få äta. Live musik var väldigt trevligt. Jag tog fisk som var jättegod, mannen var inte imponerad av sitt kött med det var helt ok. Äter gärna här igen!

Tack Annika H
Agnes P, Vezető på Barack & Szilva Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2017

Dear Annika,
Thank you very much for your kind recommendation!

Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt!! Vi var 7 kollegor och alla var nöjda med maten. 5 av oss tog setmeny med vinpaket ca 400:- för 4 rätter med ungerskt vin. Mycket goda viner som väldigt bra kvalité. Inredningsmässigt var det väldigt spartanskt men ändå trevligt. Mycket bra och service inriktad personal. Bästa fois de Gras jag ätit. Efterrätten var också fantastiskt god.

Tack Kristina P

Dear Kristina, thank you very much for your recommendation.

Resenärer som tittade på Barack & Szilva Restaurant tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Barack & Szilva Restaurant? Berätta vad du tyckte!