“God mat, tråkigt ställe”
Omdöme om Fat Mama

Fat Mama
Rankad som nr 538 av 3 631 Restauranger i Budapest
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi fick god mat (gnocchi med spenat och mascarpone & kycklingburgare), men drickan kom efter maten och det var väldigt stressad stämning pga mycket folk. Servicen var trevlig men inte särskilt fokuserad. Ganska turistigt!

Tack jutuka
PM_QualityManagement, Vezető på Fat Mama, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Dear jutuka,

First of all, we would like to thank you for choosing our restaurant and writing down your experiences.

Thank you for complimenting the dishes you tried, we really appreciate it. On the same note, we are blesed to read that you found the service friendly and kind buta t the same time we would like to apologize for the small inconvenience. We really hope except this you could enjoy your time at our restaurant.

Let me thank you once again for sharing your feedback with us, we hope you will visit us again in the near future.

Warm regards,
Fat Mama Management

Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

Sprang på restaurangen på vägen hem och bokade bord pga den goda lukten.
Glatt överraskade. Snabbt och mycket gott! Skön stämning.

Tack Madeleine A
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Trevlig personal och snabb service. Trevligt med öppet kök. Har pasta , smoked, grillat och mycket mer. Prova gärna deras GT på columbian gin , en upplevelse.

Tack Mats B
Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

En mycket bra resturang med bra mat och bra personal. Trevlig med ett öppet kök. Så detta kan jag varmt rekommenderar.

Tack Kenneth S
Omdömet skrevs 20 november 2017 från mobil enhet

Vår härliga servitör gav oss fantastiska rekommendationer gällande både mat och dryck. Pulled beef-burger rekommenderas starkt!

Tack Amanda T

Resenärer som tittade på Fat Mama tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Fat Mama? Berätta vad du tyckte!