“Kanonställe!!”

Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Terézváros
Omdömet skrevs 15 november 2015 från mobil enhet

Vill man ha Italiensk mysig restaurang med bra priser dessutom, är detta stället. Vi åt bra, drack ett par flaskor vin, dessert med mera vin och allt landade på 400 kr per pers.

Tack Roger S
joszi, Közönségkapcsolati vezető på Ristorante Krizia, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2016

Dear Roger,

Thank you for the excellent rating.

Kind regards,
Balint

Omdömet skrevs 20 mars 2015 från mobil enhet

Gick hit då den låg nära vårt hotell och att den fått bra recensioner här.
Vi blev absolut inte besvikna. Det är en liten mysig och trevlig italiensk restaurang. Personalen är trevlig och välkomnande. Maten smakade utmärkt, portionerna väl tilltagna. Vi kan rekommendera denna restaurang.

Tack italienska
joszi, Közönségkapcsolati vezető på Ristorante Krizia, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2015

Dear Sir,

Thank you for your positive feedback. We are glad to hear that you will recommend our restaurant!
Hope you will come back again real soon.

Kind regards,
Krizia Team

Omdömet skrevs 1 november 2013

Lite svårt att hitta restaurangen, det ligger i källarplanen i en bakgata, men väl värt besväret att leta.
Lunchmenyn för tre rätter kostar 1500 ft (ca 50 kr) men vi tyckte var tråkiga rätter så vi tog a la carte
Riktigt god mat! Fräscha smakrika rätter, underbar pasta. Rekommenderas varmt.

• Atmosfär
Tack martenjons
Omdömet skrevs 19 november 2012

Vi hade aldrig hittat dit om den inte hade rekommenderats i guideboken. Betjäningen var vänlig och lokalen trevlig men maten absolut inte bättre än medelmåttig.

Tack Margaretha T
Omdömet skrevs 18 maj 2012 från mobil enhet

En fredagskväll i budapest så kollade jag tripadvisor efter en bra restaurang. Blev väldigt glad när min flickvän och jag fick plats i resturangen strax efter kl21. Blev ännu gladare när jag såg priserna, väldigt låga för en restaurang omnämnd i guide Michelin (2010). Dock blev vi på det stora hela väldigt besvikna på upplevelsen!
Vi frågade efter vintips till 6 rätters menyn, och ville klara oss på ett glas vitt och ett rött. Båda vinerna hade för mycket syra och passade inte alls, med något! Saltkaret hade kärvat igen och det var förmalen peppar, istället för nymalen!? Den andra förrätten hade för mycket vinäger. 3e rätten innehöll pasta, som inte var al dente. Den var hård och inte alls färdig. Mellanrätten med sorbe var en höjdpunt däremot :-) och huvudrätten med kalv och basalikamos var god, men såg riktigt tråkig ut. Upplägget såg generellt ut att komma från 80-talet!
Efterrätten var stor, men inte så god som den såg ut. Och för mycket. Cappuccinon till detta var för varm och smakade kokt mjölk med en aning bränd espresso touch.
Totalbetyget är mycket för pengarna, men det mesta av innehållet en besvikelse!

• Atmosfär
1  Tack HenrikGJeriksson

Resenärer som tittade på Ristorante Krizia tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Ristorante Krizia? Berätta vad du tyckte!