“Gott vin”

Rankad som nr 94 av 3 651 Restauranger i Budapest
Område: Distrikt V/Innerstaden
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

En väldigt mysig restaurang, med mycket gott lokalt vin och med bra service av Tomi! Himla trevligt ställe!

Tack Nelly T

Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Efter en lång flygtur var det gott med mat och vin på en bra resturang som hade en mycket trevlig servitör Tomi!

Tack elsaolausson
Omdömet skrevs 8 januari 2018

vad där med familjen och maten var okej, servicen okej, mysighetsfaktorn okej.. Hade service personalen varit lite mer tillmötesgående hade de fått 4 av 5.

Tack Mario L
Petranyig, Vezető på 0,75 bistro, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Dear Mario L,

thank you for the review. If you have time, please send us details about your experience, maybe it could help us to improve.
Hope we see you again
0,75 bistro

Omdömet skrevs 10 december 2017

Ligger centralt och bra, nära basilikan och vi satt på den inglasade verandan med utsikt över julmarknaden. Prisvärt och mycket gott. Bra översiktlig meny med förslag på drycker till de olika rätterna.
Vi valde gulaschsoppa till förrätt som smakade mustigt och gott, därefter åt jag en ravioli med anka/pumpa fyllning som var den godaste ravioli jag ätit på länge samt med ett gott lokalt odlat vin till.

Tack GabiTH
Omdömet skrevs 25 oktober 2017 från mobil enhet

Bra och fin service med god och vällagad mat. Betyget bör ligga på 3,5 till 4 enligt mig.
Prisvärt för sitt centrala läge.

Tack Kjell L

Resenärer som tittade på 0,75 bistro tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt 0,75 bistro? Berätta vad du tyckte!