“Rekommenderas”

Rankad som nr 10 av 3 735 Restauranger i Budapest
Område: Distrikt V/Innerstaden
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 16 juli 2018 från mobil enhet

Mycket goda och mättande burgare. Supergoda strips. Trevlig personal. Öppnar ni i Sverige besöker vi er direkt.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Gunilla T

Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

5+ burgare och goda tillbehör till :) värt flera besök till :) även en bra service med trevlig personal

Datum för besöket: juli 2018
Tack Kristoffer S
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Har som regel att alltid testa stans bästa burgare när jag är ute och reser, och blev inte besviken denna gång heller! Mycket god burgare som hade allt man kunde önska sig, deras egen bakade bröd med smält ost på toppen gjorde absolut inte burgaren sämre. Super trevlig personal som pricken över i:et.

Datum för besöket: juni 2018
Tack 272robine
Omdömet skrevs 12 juni 2018 från mobil enhet

Jag och min sambo åt båda cheeseburgarmeny med pommes. Jättegoda hamburgare , trevlig personal och ägaren va super trevlig!
Rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2018
Tack Linnea K
Omdömet skrevs 13 maj 2018

Jag tog en Monsterburger som fanns som månades erbjudande, la till en extra puck och körde pommes till.
Min syster som är vegetarian tog vego-burgaren.
Vi båda blev väldigt nöja över både maten, läget, personalen samt priserna.
Värt ett besök!

Datum för besöket: april 2018
Tack ChrilleW421

Resenärer som tittade på Lucky 7 Burgers & More tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Lucky 7 Burgers & More? Berätta vad du tyckte!