“Snart vår”

Rostélyos Restaurant
Rankad som nr 460 av 3 708 Restauranger i Budapest
Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Jättegott! Och prisvärt. Gulasch soppa friterad camembert med lingon tomatsoppa och goda öl. Kan det bli bättre.

Tack connyw952

Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Vi hade bestämt art det här var en ”turistfälla”. Ikväll åt vi här och blev överraskade av att maten var väldigt god. Mannen som serverade var väldigt trevlig.
Gå inte den här restaurangen förbi! Atmosfären är mysig och familjär.

Tack Anders P
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Trevligt personal, god mat, till bra pris.
Vi var ett sällskap på 13 pers, kom in från gatan, inget problem... vi fick plats på gården, så mysigt.
Jag rekommendera gärna denna restaurang.

Tack Explorer730317
Omdömet skrevs 6 juli 2017

Jättebra ställe. Världens trevligaste kypare som lurade på oss både det ena och andra i dryckesväg. Åt och drack jättegott och betalade knappt nåt.

Tack lisaone2016
Omdömet skrevs 8 juni 2017

En restaurang jag besökte flera gånger, både för lunch och middag. Turistmenyn med förrätt, varmrätt och dessert för 2490 forinter (ca: 75kr) var både gott och prisvärt. Utöver maten måste jag säga att personalen var både effektiv och trevlig! Kanonställe helt enkelt!

Tack Börge C

Resenärer som tittade på Rostélyos Restaurant tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Rostélyos Restaurant? Berätta vad du tyckte!