“God mat och rikliga portioner! Deras king prawns var supergoda”

Rostélyos Restaurant
Rankad som nr 460 av 3 708 Restauranger i Budapest
Omdömet skrevs 8 juni 2017

En restaurang jag besökte flera gånger, både för lunch och middag. Turistmenyn med förrätt, varmrätt och dessert för 2490 forinter (ca: 75kr) var både gott och prisvärt. Utöver maten måste jag säga att personalen var både effektiv och trevlig! Kanonställe helt enkelt!

Tack Börge C

Omdömet skrevs 5 december 2016

Låg på hotellets gata. Vi slank in för att få varsin öl. Soproni, väldigt gott ungerskt öl. Det var fin stämning och fullt med folk. Jag går gärna dit igen.

Tack nina a
Omdömet skrevs 10 augusti 2016

Ett underbart litet restaurang, på början av Raday street,Har varit här tidigare, ingen besvikelse denna gången heller: bra mat, fint service. Kan rekommendera wienerschnitzel eller gipsy style pork och pankakor :O)

1  Tack Zoltan I
Omdömet skrevs 27 juni 2016

Bra service och mycket god mat som dessutom var mycket prisvänlig. Stora portioner, vi åt här två gånger under vår vistelse

1  Tack HeleneA636
Omdömet skrevs 12 juni 2016 från mobil enhet

Av en slump hamnade vi här. Det fanns något som passade hela familjen. Snitzel 60 kr, revben 69 kr, kyckling Quesadillas 69 kr, hamburgare 60 kr och ungersk gryta 60 kr. Lager på tapp 15 kr. Gott och prisvärt. Rekommenderas.

Tack Pontus O

Resenärer som tittade på Rostélyos Restaurant tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Rostélyos Restaurant? Berätta vad du tyckte!