“Har besökt igen min favorit restaurang i Budapest, EXCELLENT!!”

Rostélyos Restaurant
Rankad som nr 460 av 3 710 Restauranger i Budapest
Omdömet skrevs 10 augusti 2016

Ett underbart litet restaurang, på början av Raday street,Har varit här tidigare, ingen besvikelse denna gången heller: bra mat, fint service. Kan rekommendera wienerschnitzel eller gipsy style pork och pankakor :O)

1  Tack Zoltan I

Omdömet skrevs 27 juni 2016

Bra service och mycket god mat som dessutom var mycket prisvänlig. Stora portioner, vi åt här två gånger under vår vistelse

1  Tack HeleneA636
Omdömet skrevs 12 juni 2016 från mobil enhet

Av en slump hamnade vi här. Det fanns något som passade hela familjen. Snitzel 60 kr, revben 69 kr, kyckling Quesadillas 69 kr, hamburgare 60 kr och ungersk gryta 60 kr. Lager på tapp 15 kr. Gott och prisvärt. Rekommenderas.

Tack Pontus O
Omdömet skrevs 1 maj 2016 från mobil enhet

Väldigt tillmötesgående och trevlig personal. Min sambo beställde wienerschnitzel och den var superstor och jättegod. Jag åt friterat kycklingbröst. Gott det med. Stora portioner.

Tack Sararamsa
Omdömet skrevs 5 februari 2016 från mobil enhet

Servicen är toppen! Duktig och kunnig personal. Bra rekommendationer av både mat och tillhörande vin. Mycket prisvärt och god mat. Kan varmt rekommenderas som ett lågprisalternativ!

Tack malinkarlsson222

Resenärer som tittade på Rostélyos Restaurant tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Rostélyos Restaurant? Berätta vad du tyckte!