“Grym personal och mat”

Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

En riktigt trevlig restaurang. Lugn, mysig och härlig personal! Känns lokal och inte turistig! Tog gulaschen till förrätt och sen stuvad kyckling med spätzle.

Tack Johan L

Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Mycket kunnig personal. Service inriktade. Åt en rätt med anka. Väldig fräsch och god. Lite stark eftersmak som var mycket gott.

Tack bexflorist
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Mycket mysig stämning som kändes inhemsk med modern twist! God mat, trevlig personal som hade service i högsta klass. Allt var perfekt för en första kväll i Budapest!

1  Tack Melanie S
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Fina smaker, trevlig stämning med familjär betjäning. Välj absolut en soppa till förrätt. Rekommenderar!

1  Tack Johanna S
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Vi fick tips av vår freevwalking tour guide Norbert att gå hit. Och det var verkligen ett bra tips. Mycket god o lite annorlunda , prisvärd mat. Trevlig personal.

Tack Marie L

Resenärer som tittade på Koleves tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Koleves? Berätta vad du tyckte!