“Mycket trevlig restaurang ”
Omdöme om Comme Chez Soi

Comme Chez Soi
Rankad som nr 2 av 3 632 Restauranger i Budapest
Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Mycket o god mat samt extra tillbehör som ingick utan beställning. Mycket trevlig o serviceinriktad personal som gjorde allt föra att gästen skulle trivas. Bjöd på skönsång o sprakande fyrverkeri i Tiramisun när de fick reda på att det var födelsedagsfirande. Restaurangen är liten så beställ bord.

Tack Eva K

Omdömet skrevs 6 maj 2018 från mobil enhet

Boka bord här om ni ska besöka Budapest och gör det i god tid eftersom den är mycket populär.
Mycket god service med fantastisk mat! Bjuder på småsaker under tiden som du äter din middag.
Ingen dyr restaurang.

1  Tack Soldyrkaren77
Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Hade turen att få sista bordet trots att vi inte hade bokat. Fantastisk service, mycket god mat och den bästa desserten någonsin. Kan varmt rekommendera Comme Chez Soi!

Tack 995helenar
Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Helt fantastiskt ställe. Supertrevligt bemötande och helt underbar mat. Bjöd på massa dricka och tilltugg utöver vår order.
Bra priser och mysig atmosfär!
Boka långt innan för det finns väldigt få bord.

Tack lassessoneva
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Efter att ha läst de fina recensionerna på trip advisor var jag tvungen att få prova detta ställe. Var ute i sista minuten, men efter att ha frågat för tredje gången fick vi ett bord för middag. Vi blev inte besvikna. Personalen var välkomnande och tog väldigt bra hand om oss (Richard!). Jag åt spagetti med havets frukter. Portionerna var väl tilltagna och hur gott det än var så lyckades man inte äta upp huvudrätten. Huset bjöd dessutom på ett par mellanrätter, bruchetta, limesorbet, trokaj och lemoncello. Då vi firade födelsedag bjöds det dessutom på sjönsång och en tiramisu med ljus dagen till ära. Vi hade en väldigt fin kväll på denna trevliga resturang :)!

Tack svensson1978

Resenärer som tittade på Comme Chez Soi tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Comme Chez Soi? Berätta vad du tyckte!