“Bra utgångsläge för utflykter.”
annan resenär har bokat det här boendet

Omdöme om Apartment MOCCA

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
Ann-Sophi ...
1 omdöme
“Bra utgångsläge för utflykter.”
Omdömet skrevs 13 maj 2018 för en vistelse i maj 2018

Lägenheten låg väldigt centralt. Bra utgångsläge för utflykter. I området låg många restauranger vilket gjorde att det blev lite stökigt nattetid. Sopbilen kom tidigt på morgonen. Lägenheten var bra utrustad och låg i en fastighet med en söt liten innergård som tråkigt nog inte utnyttjades.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Omdömet skrevs 4 januari 2016 för en vistelse i december 2015

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera