“Delicious!”

Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Riktigt god pizza med god tomatsås salami, korv paprika grön chili etc..! Yummy! Eller Prova salladen med ugnsbakad getost, valnötter grillade grönsaker balsamc vinäger och honung! Oh my, det var gott! För en gångs skull såg vi maten som vi åt, med mysig bordsbelysning. Proffsig attentive serveringspersonal, vi var så nöjda!!

Godaste getosten (mild ”färsk” någonsin vi ätit! Tack

Tack pint1

Omdömet skrevs 21 februari 2018

Ett bra ställe om man vill ha en bra pizza och lite gott vin. Bra service och snabb betjäning, trevlig personal som gör sitt bästa för att gästerna ska må bra.

Tack Snyggvald
Omdömet skrevs 10 april 2016 från mobil enhet

Det var lite med gäster på de flesta restauranger denna söndag i april. Vi valde Eatitaliano. Fantastiskt god lasange. Våran servitör var snabb och uppmärksam på att serva oss, han rekommenderade även ett mycket bra ungerskt vin.

Tack Jörgen H
Omdömet skrevs 14 mars 2016

Lokalen som är lite modernt plastig, var väldigt tom när vi anlände. Servicen var snabbt på plats och tog hand om oss.
Pizzan vi åt var god, lagom stor, bottnen lagom tjock och toppingen av bra kvalitet. Om man bara har behov av snabb mättnad är det inte alls något dumt val.

Tack Birgitta K
Omdömet skrevs 16 januari 2016 från mobil enhet

Finns absolut inget att direkt klaga över.

Pizzorna var goda och kändes att de använde sig av bra råvaror.

Inga flottiga degar som man är van vid hemma i Svedala.

Summering. Helt ok måltid för en enklare kväll, alt. Middag med frugan efter shopping på 12 timmar.

Tack FredrikN364

Resenärer som tittade på Pizza EATaliano tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Pizza EATaliano? Berätta vad du tyckte!