“En matresa i litteraturens tecken”

KonyvBar & Restaurant
Rankad som nr 20 av 3 628 Restauranger i Budapest
Kök: Ungerskt, Internationellt, Vinbar
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Omdömet skrevs 4 april 2018 från mobil enhet

Hel nöjd. De gjorde middagen till en upplevelse med sin historia. De väljer en bok som de sedan försöker tolka genom olika rätter. Elegant och goda smaker.

Tack aaaodam

Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Andra gången jag besöker denna pärla. Fantastisk middag baserad på boken ”A boy called christmas”.
Alla rätter var fantastiska. Smaker, upplägg och texturer överraskade. Fantastisk service. Vinpaketet passade perfekt. Det blir ett besök här varje gång jag kommer till Budapest.

1  Tack Tullingeegenkommun
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe med service som motsvarade sex stycken betygspoäng. Tyvärr hann vi inte av tidsmässiga skäl ta menun. Bitar (huvudrätten och efterrätten) av menun gav oss dock inblick i det som veckans bok handlade om. Valda viner var super! Rekommenderas varmt.

Tack Boboisi
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Vi lyckades få ett bord på detta lilla underbara ställe utan att ha bokat innan. Roligt koncept men meny baserat på en bok. Vi valde att ta hela den menyn med vin till. Väldigt prisvärt.
Personalen va otroligt trevlig och engagerad.

1  Tack asmola
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Ett mysigt litet ställe som ligger i dem judiska kvarteren. Servicen var bra, jag gillar när man får varsin aptitretare innan maten. Menyn var lite liten, hade svårt att hitta ngt som kändes lockande. Vi beställde in varsin gulaschsoppa till förrätt som var helt fantastiskt god, dock lite liten portion. Till huvudrätt beställde vi kött och det var helt ok, men inte mer än så. Inredningen var speciell med bokhyllor och böcker överallt. Jag gillar det! I det stora hela var det en bra upplevelse, men det hade kunnat vara ännu bättre.

Tack Louice F

Resenärer som tittade på KonyvBar & Restaurant tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt KonyvBar & Restaurant? Berätta vad du tyckte!