“Grym mat! Trevlig personal”
Omdöme om Tuning Bar&Burger

Tuning Bar&Burger
Rankad som nr 30 av 3 651 Restauranger i Budapest
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Åt en av de bästa burgarna någonsin på detta ställe, blev dock lite avskräckt av byggnadsställningarna utanför.

Tack Daniel .

Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Ligger tråkigt beläget i ett lite oroligt område, varm restaurang utan ac, högljutt dessutom.
Maten var riktigt bra och det gick att få glutenfria och vegetariska hamburgare. Dock fanns det bara ett vegetariskt alternativ, lite trist :)
Vi skyndade oss härifrån då vi fick panik av värmen.

Tack johannalndmrk
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åkte hit för att det låg bra till hos tripadvisor. Maten var okej och servitriserna var mycket trevliga och tillmötesgående. Det var väldigt varmt inne på restaurangen och vi valde att inte äta dessert här för vi kunde helt enkelt inte sitta kvar där inne längre än nödvändigt. Endast ett alternativ för oss vegetarianer och det var lite annorlunda men smakade helt okej. Hade varit trevligt med något annat alternativ. Skulle inte besöka igen.

Tack Nomad725367
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt några av dom godaste burgare vi ätit här på Tuning bar& burger. Rejäla portioner, mycket genomtänkta smakkombinationer där varje ingrediens bidrog till en finfin smaksensation. Rekommenderar varmt!

Tack Nelayah
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Grymt goda hamburgare som man blir riktigt mätt av. Den femte stjärnan får de för sin fantastiskt trevliga personal och snabba service. Det är vägarbete utanför just nu, men låt inte det skrämma bort er.

Tack Villevi

Resenärer som tittade på Tuning Bar&Burger tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Tuning Bar&Burger? Berätta vad du tyckte!