“Fränt”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: <1 timme
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Rekommenderas starkt att gå denna tur! Även om de mest handlade om opera, vilket är ointressant i mitt tyckte. Lite snålt med Dracula. Men häftigt att ha sett! Vi fick en lite lykta som brann, och det va det ljuset vi hade. Snuskig känsla att gå i mörkret där. Man stötte på lite gamla kistor, lite operaklädda dockor & info om Dracula. Kusligt. Ta på er skor ni inte blir blöta i, då de va vatten på vissa ställen.

Tack Renate B

Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Lite olika stenhuggararbeten. Kostymer från olika operor och lite informationstavlor om diverse grottsystem i världen, greve Dracula mm. Ganska tråkigt och inte värt ett besök. Dessutom för mig som är 193 cm var det risk att slå i huvudet. Dessutom mördades svenske kungen Gustav III 1792 inte 1972 som på den engelska översättningen

Tack KarlJohanSvamp
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Inte värt pengarna. Tänk fuktig stenkällare med några utställda vaxdockor med kraftig mögeldoft. Lägg pengar och tid på något roligare!

1  Tack Micael L
Omdömet skrevs 3 maj 2017 från mobil enhet

Väldigt dåligt med information om stället var stängt eller öppet. Läste att det skulle va stängt och sen gick vi förbi och såg att det var öppet. Är ni uppe vid slottet, gå dit o se efter.
Väldigt imponerande underjordiska grottor! Man får gå runt själv med lykta och utforska. Känslan av att kunna gå vilse finns där vilket ökar skräckfilmstämningen!
Rekommenderas starkt! Men har du klaustrofobi är det ingen hit.

Tack Jonathan O
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 13 januari 2017 från mobil enhet

Blev lite imponerad av grottsystemet och att dracula suttit fängslad här. Kunde varit bättre dock men iallafall nåt man inte glömmer i första taget.

Tack Andreas F

Resenärer som tittade på Labyrinth tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Labyrinth? Berätta vad du tyckte!