“Goda smaker”

Rankad som nr 92 av 3 689 Restauranger i Budapest
Bra för: Familjer med barn
Område: Várkerület
Omdömet skrevs 3 februari 2020

Vi åt sen lunch här på väg upp på Gellértberget. All mat smakade riktigt bra. Allt från Goulaschsoppan till den Amerikanska hamburgaren. Vi kan särskilt rekommendera kycklingen med pumparisotto. Servicen var god men lite udda. Servitören verkade nästan förolämpad när jag frågade om de gör soppan på stället (efter att ha fått någon sorts burk-variant ett par ggr tidigare), eller när vi bad om ketchup till potatisklyftorna. Dessutom blev jag tillrättavisad när jag nämnde att jag ville ha soppan (för att få vinrekommendation) när han egentligen ville ta upp dryckesbeställningen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack annsofief208
PM_QualityManagement, Ügynökség/Tanácsadó på Meat Boutique, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2020

Dear Ann-Sofie F,

It is promising to read your lovely words about Meat Boutique and the service you received. Thank you for complementing on the food we serve. Also, your observations are appreciated due to the fact that it help us in improvement. Please don’t hesitate to visit us again soon.

Best wishes,
Meat Boutique Management

Skriv ett omdöme.Omdömen (1 965)

Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Mycket bra service, trevlig personal, fräscht ställe! Rekommenderas ett besök!
Mycket credd till Andrew!

Datum för besöket: februari 2020
Tack eriknilssons

Dear Erik N,

We are much obliged to you for not regretting your precious time to share your wonderful thoughts about our Meat Boutique. It is fantastic you were so pleased with our great service and also with the amazing staff.
Should your travel plans ever bring you back to our beautiful city, please feel free to visit us again – our team will always wait you with warm welcome.

Best wishes,

Omdömet skrevs 22 augusti 2019 från mobil enhet

Gick till detta ställe med höga förväntningar men vi blev ganska besvikna. Helt okej hamburgare men absolut inget utöver det vanliga. Väldigt ”vanlig” hamburgare med lite tillbehör. Servicen var heller inget speciellt. Finns bättre restauranger att gå till definitivt!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack jespergunnar
Omdömet skrevs 29 april 2019 från mobil enhet

Liten mysig restaurang. Vi fick god och snabb service av vår servitör Zoltan. Väldigt god hamburgare till ok pris. Rekommenderas.

Datum för besöket: april 2019
Tack _saf441
PM_QualityManagement, Vezető på Meat Boutique, svarade på det här omdömetSvarade 1 maj 2019

Dear_saf441,

First of all, thank you for rating our Meat Boutique. It means a lot to our whole team that you gave a chance to visit us and you found our place cozy. We are extremely glad that Meat Boutique could meet your requirements and you highlighted our staff, especially Zoltán.
We are looking forward to seeing you again in the future!

Kind regards,

Omdömet skrevs 25 april 2019 från mobil enhet

Trevligt läge vid Donau med fin utsikt. Maten god men inget utöver det vanliga. Servicen trevlig men långsam och maten kom på olika tider. Relativt dyrt.

Datum för besöket: april 2019
Tack Dr D
PM_QualityManagement, Vezető på Meat Boutique, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2019

Dear DrDrich,

First and foremost let us thank you for choosing our Meat Boutique and for your valuable time taken to share your experiences with us and fellow travellers.
I am sorry to read that we could not live up to your expectations in every aspect, I would like to apologise for the inconvenience that you experienced.
Overall, thank you for your review and we hope you would give us another chance with a following visit to prove our professionalism for you.

Best regards,

Resenärer som tittade på Meat Boutique tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Meat Boutique? Berätta vad du tyckte!