“Fantastisk frukost”

Kök: Bar, Café
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fräscht, gott och avslappnat trots att det var fullt. Snabb och trevlig service. Vi beställde ägg Benedict, ägg Royal, french toast och gröt på havremjölk. Stora portioner och vällagad mat. Hade gärna gått tillbaka! Gå hit!:)

Tack lisaviktoriak

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Jag beställde oatmeal, vegansk- super god! Mimosan var också jätte god. Mysigt ställe. Ganska stora portioner.

Tack bexflorist
Omdömet skrevs 2 januari 2018

Vi var här i januari och det var 10 minusgrader, så att gå in på Cirkusz och ta en kaffe och en jäger var en riktig höjdare. Trevligt ställe med ung och vänlig personal.

Tack Mattias S
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Nu har jag ju inte ätit frukost/brunch på alla ställen i Budapest men vågar ändå påstå att detta är ett av de bästa! I alla fall om man gillar fräscha råvaror, ett stort utbud och allert personal i trevlig hipstermiljö. Allt var jättegott, både jag och min dotter var så nöjda!!

1  Tack 344annelie
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Riktigt bra frukost till bra pris. Bästa bageln jag har ätit! Trevlig personal. Väldigt populärt ställe så man får räkna med att få vänta ett tag men personalen är snabba och det är värt den väntan :)

1  Tack Martina M

Resenärer som tittade på Cirkusz tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Cirkusz? Berätta vad du tyckte!