“Perfekt upplevelse ”

Kök: Internationellt, Vinbar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Vi gick hit efter att ha sett omdömen på tripadvisor och jag är glad att vi gjorde det.

Tjejen som serverade oss var jättetrevlig och både rekommenderade vin samt lät oss pröva innan vi bestämde oss. Åt en jättegod sopa som förrätt och sedan åt vi pizza. Kan rekommendera denna restaurang varmt.

Tack 813jonase

Omdömet skrevs 17 juni 2018 från mobil enhet

Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Lammet och tonfisken var perfekt grillade. Mysig uteplats som var lugn och behaglig.

Tack Mikael L
Omdömet skrevs 31 maj 2018 från mobil enhet

God mat i mysig miljö. Trots lite missar i serveringen så blev vi väl omhändertagna. Liten vinprovning innan vinbeställningen.

Tack LottaC86
Omdömet skrevs 8 april 2018 från mobil enhet

Bra atmosfär, bra service och riktigt god mat. Bästa restaurangbesöket i Budapest och vi gick därifrån både mätta och nöjda.

Tack Madeleine J
Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

En genuint mysig restaurang med god mat och fantastiskt trevlig och kunnig personal. Vår servitör var mycket observant och kunnig om både råvarorna vi åt och vinerna som erbjöds på menyn. Vi åt 3 rätter och både carpaccio och laxtartar som vi åt till förrätt var mycket välkomponerade, enda minuset får varmrätterna där vi båda valde pastarätter som var något smaklösa. Men på det stora hela en fantastisk kväll med service utöver det vanliga.

Tack Linniwood
matteo m, Manager på Oinos WineBar Bistrot, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2017

Dear Linniwood,

I truly hope we were able to provide a memorable evening for You and Your company.
We would like to say thank you for praising our excellent staff who are always focusing on our quests needs.

We would be more than happy to welcome you back again in the near future!

Best Regards:

Reka Jakab

Resenärer som tittade på Oinos WineBar Bistrot tittade också på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Besökt Oinos WineBar Bistrot? Berätta vad du tyckte!