“Service i toppklass”

Kök: Internationellt, Vinbar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

En genuint mysig restaurang med god mat och fantastiskt trevlig och kunnig personal. Vår servitör var mycket observant och kunnig om både råvarorna vi åt och vinerna som erbjöds på menyn. Vi åt 3 rätter och både carpaccio och laxtartar som vi åt till förrätt var mycket välkomponerade, enda minuset får varmrätterna där vi båda valde pastarätter som var något smaklösa. Men på det stora hela en fantastisk kväll med service utöver det vanliga.

Tack Linniwood
matteo m, Manager på Oinos WineBar Bistrot, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2017

Dear Linniwood,

I truly hope we were able to provide a memorable evening for You and Your company.
We would like to say thank you for praising our excellent staff who are always focusing on our quests needs.

We would be more than happy to welcome you back again in the near future!

Best Regards:

Reka Jakab

Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Allt var fulländat! Service, smaker, inredning. Det var den absolut godaste pizza jag ätit!! Deras mozzarella är magisk!!

Tack Charlotta J
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt bra pizzor, alltså verkligen Super! Väldigt bra service och fina lokaler! Bra utbud av pizza, vin, öl mm.

Tack Teodor T
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Vi var där flera gånger under vår vistelse och är verkligen nöjda. Maten var super och pizzan den godaste vi ätit. Servicen superb, tålmodig kypare som lät oss prova olika viner när vi inte kunde bestämma oss. Lite dyrare kanske men så värt.

Tack Susanne V
Omdömet skrevs 2 april 2017 från mobil enhet

God mat och det var en trevlig personal. Lite dyr restaurang men väldigt mysig. Vi blev väldigt nöjda

Tack Vera P
matteo m, Owner på Oinos WineBar Bistrot, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2017

Dear Vera P,

First of all, we are truly grateful that you visited our restaurant, Oinos. We are delighted that you were s impressed by our place.

We are looking forward to welcome you back again in our restaurant in the near future!

Best Regards

Resenärer som tittade på Oinos WineBar Bistrot tittade också på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Besökt Oinos WineBar Bistrot? Berätta vad du tyckte!