“. ”

Kök: Internationellt, Vinbar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt bra pizzor, alltså verkligen Super! Väldigt bra service och fina lokaler! Bra utbud av pizza, vin, öl mm.

Tack Teodor T

Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Vi var där flera gånger under vår vistelse och är verkligen nöjda. Maten var super och pizzan den godaste vi ätit. Servicen superb, tålmodig kypare som lät oss prova olika viner när vi inte kunde bestämma oss. Lite dyrare kanske men så värt.

Tack Susanne V
Omdömet skrevs 2 april 2017 från mobil enhet

God mat och det var en trevlig personal. Lite dyr restaurang men väldigt mysig. Vi blev väldigt nöjda

Tack Vera P
matteo m, Owner på Oinos WineBar Bistrot, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2017

Dear Vera P,

First of all, we are truly grateful that you visited our restaurant, Oinos. We are delighted that you were s impressed by our place.

Best Regards

Omdömet skrevs 18 december 2016 från mobil enhet

Jätte fin lokal och trevlig personal.
Min flickvän tog en halv kyckling som var torr och tråkig men min biff var jätte god.

Tack Eirik N
matteo m, Owner på Oinos WineBar Bistrot, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2017

Dear Eirik N,

Let me thank you for sharing Your experience with Us. We are looking forward to welcome you back again in our restaurant in the near future!

Best Regards:

The Oinos Team

Omdömet skrevs 26 november 2016 från mobil enhet

Vi var här fem tjejer och alla var så nöjda med både mat och dryck. Vi hade inte plats med efterrätt men både förrätter och varmrätter satt mitt i prick. Hög servicenivå med trevlig personal. Lokalen var jättetrevlig och inbjudande. Kan varmt rekommenderas!

Tack Jennie G
matteo m, Manager på Oinos WineBar Bistrot, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2016

Dear Jennie,

First of all I would like to thank You for taking your time of sharing Your experience in Our restaurant.

I am extremely glad You were satisfied with the quality of the food and the level of the service.

For Us it is always important to have the feedback from our guests.
I hope the next time if You are in the city, we will be able to have You back at Oinos.

Best Regards:

Reka Jakab

Resenärer som tittade på Oinos WineBar Bistrot tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Oinos WineBar Bistrot? Berätta vad du tyckte!