“Ramslökssoppa och lax med persiljesås”

KOLLAZS - Brasserie & Bar
Rankad som nr 64 av 3 629 Restauranger i Budapest
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ramslökssoppan var fantastisk, serverad med vaktelägg och rom. Laxen var något för lättstekt och inte lika smakrik men ett bra ställe att äta lunch på.

Tack Joel K

Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Hög klass hela kvällen igenom! Perfekt service med bra bemötande och kunnande. Maten var helt fantastisk, de grillade räkorna var i en klass för sig. Rekommenderas starkt, en av de bästa restaurangerna jag någonsin ätit på! Dock ganska så dyrt, eftersom restaurangen ligger i anslutning till ett internationellt lyxhotell.

Tack Sofia W W
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Det var väldigt bra mat. Dock glömde de såsen som vi hade beställt till våran huvudrätt! Strålande service, vi hade fått vänta en liten stund på maten och då kom de in med en liten förrätt som de bjöd på för att det var mycket i köket när vi var där och skulle behöva vänta ytterligare! Det är defensivt värt att besöka!

Tack alexandrajettel
Omdömet skrevs 29 januari 2017 från mobil enhet

Underbart litet brasseri som även fungerar som frukostmatsal till hotellet. Genuint, prisvärt och fruktansvärt bra mat.

Tack Emil R
Omdömet skrevs 27 november 2016 från mobil enhet

Otroligt lyxig interiör. Priserna i svenska mått och med tanke på detta hade jag önskat mer. Maten var helt okej men inget jag kommer att minnas. Vi var dessutom där för lunch och det tog oroligt lång tid mellan förrätt och varmrätt. Med tanke på alla fina recensioner så blev jag otroligt besviken över att det inte var bättre. Mitt råd. Gå någon annanstans.

1  Tack alidas3

Resenärer som tittade på KOLLAZS - Brasserie & Bar tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt KOLLAZS - Brasserie & Bar? Berätta vad du tyckte!