“Toppenvärd.”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 hjälpsamhetsröster
“Toppenvärd.”
Omdömet skrevs 3 juni 2017 för en vistelse i maj 2017

Bra centralt läge. Såg lite ruffigt ut utanpå huset. Men när man kommer in i lägenheten blir man klart överraskad. Så himla fin. Precis allt finns. Disk-tvättmaskin.Kyl/frys.Vattenkokare,kaffemaskin,brödrost massor av porslin/bestick. Ja du kommer inte att sakna något. Ett superfint badrum med dubbla handfat en dusch med en massa finesser.
Ett sovrum och ett vardagsrum med 2 bäddbara soffor och en platt-tv.
Värden Ilona är mycket hjälpsam och informerar om allt du behöver och vill veta under din vistelse. Lungt och tyst nattetid. Finns flera restauranger utanför.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jun 5 2017
Tack för de fina ord och din vänlighet :)
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera