“Grymt ställe!!”

Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Praktisk information: Anpassat för rullstol
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vilket ställe!! Sjuk lokal med massa olika barer, flera olika rum och såg ut att ha goda burgare! Önskar att det fanns såna ställen i Sverige, även om man inte är en klubb-person är detta en grym upplevelse!

Helt okej drinkar för ca 80:-

Tack Lisa K

Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Det spelar ingen roll hur mycket du tittar du upptäcker ständigt nya detaljer i den icke konventionella inredningen. Lite som Alice i underlandet. Upplevelse att gå hit!

Tack Helena H
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Detta var den första ruin bar vi besökte och det var över förväntan. Stort, coolt inrett, trevlig personal, bra musik. En typisk ungersk ruin pub som måste besökas.

1  Tack elinthunberg
Omdömet skrevs 4 januari 2018

En otroligt unik och häftig ruinbar. Massor med små hemliga rum, trappor, discokulor, billiga drinkar, grejer som hänger i taket. Hipstermekkat, verkar det som. Absolut värt ett besök. Jag var här på vintern och kan tänka mig att det är ännu bättre på sommaren. Var där i tid, kön in är väldigt lång.

Tack emilie565
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Så värt ett besök då detta är en fantastisk ruinbar. Lokalen inrymmer flera olika barer och inredningen är ju fantastisk då den köps på loppisar. Det hänger barnvagnar I taket och väggarna pryds av allt från kastruller till gamla semesterbilder. Finns vattenpipor att hyra och prisnivån är bra. Är du i Budapest får du inte missa detta ställe.

1  Tack Therese K

Resenärer som tittade på Szimpla Kert tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Szimpla Kert? Berätta vad du tyckte!