Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com101 US$
Priceline107 US$
Travelocity101 US$
Vio.com101 US$
Orbitz.com101 US$
Omdömet skrevs 20 augusti 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2019
HotelCarat, General Manager på Carat Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2019

Omdömet skrevs 20 augusti 2019

Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Omdömet skrevs 18 augusti 2019

Omdömet skrevs 14 augusti 2019

Datum för vistelsen: augusti 2019
HotelCarat, General Manager på Carat Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2019