“Goda drinkar, fin utsikt!”
Omdöme om 360 Bar

360 Bar
Rankad som nr 599 av 3 677 Restauranger i Budapest
Kök: Bar
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi ringde och bokade bord i en igloo men när vi kom till baren och såg att dessa var i plast och därför inte hade så bra utsikt valde vi att sitta utanför. Goda drinkar till rimliga priser!

Tack Lisa K

Omdömet skrevs 19 februari 2018

Kul ide med igloos på taket! Mysig inredning och fantastisk utsikt. Goda drinkar, men som mest smakade läsk till fantasilösa tilltugg. En reservationsavgift på 5000huf/person som betalas på plats och kan drickas och ätas upp. Reservation mer eller mindre ett måste för att få plats. Tyvärr helt ointresserad personal som gav känslan av att de inte hade kunnat bry sig mindre om vi var där eller inte.

Tack Susanne500000
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Bar på hög höjd med utsikt över stora delar av Budapest. Baren är mycket populär och ibland blir det lite kö innan man kan få bord. Priserna är överkomliga och utbudet relativt stort så att se solnedgången härifrån var ett bra beslut.

Tack Black_Father
Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Roof top bar med utsikt över Budapest. Trevlig bar med god service, trevlig personal. Mycket goda drinkar till rimliga priser. Rekommenderar absolut ett besök här.

Tack Sara K
Omdömet skrevs 15 augusti 2017

Trevligt ställe med bra utsikt över Budapest. Rimliga priser för en drink eller en öl. Vi var där vid två tillfällen och man kan få vänta på att få ett bord då alla bord kan vara upptagna på grund av populariteten. Man måste också ta hissen upp och ingången är inte så tydlig. Vi gick förbi den första gången vi skulle till 360.

Tack Timo I

Resenärer som tittade på 360 Bar tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt 360 Bar? Berätta vad du tyckte!