“Bästa läget i Budapest.”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
9 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“Bästa läget i Budapest.”
Omdömet skrevs 25 maj 2017 för en vistelse i maj 2017

Läget är bästa tänkbara i Budapest. Nära till allt. Lägenheten något sliten men fungerade bra för två personer. Ligger mot gården , vilket är en fördel, då man slipper trafikbuller. Lägenheten var sval, trots det varma vädret och hade mycket bra sängar.Lätt att ta sig in och ut, bland annat på grund av belysningen i trappan.
Mottagandet var mycket bra
Bengt

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera