“Superb lokal mat och atmosfär”
Omdöme om Aszú Restaurant

Aszú Restaurant
Rankad som nr 43 av 3 736 Restauranger i Budapest
Kök: Ungerskt
Bra för: Romantiska möten
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 1 april 2018

Bara en sån sak som att min hustru, som var rejält genomfrusen efter att vi gått runt i centrala Budapest under ett par timmar och temperaturen var max fem grader varmt, genast blev erbjuden en filt att lägga över benen... Och ovanpå denna känsla för service var maten toppen! Kommer vi tillbaks till Budapest är minst ett besök på Aszu Restaurant givet!

Datum för besöket: mars 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack Sakkaj-18

Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Supernöjd med denna restaurang! Allt var bra: trevlig, kunnig och hjälpsam personal; jättegod mat, vi åt gulasch och ett långkokt kött med potatismos; livemusik som förgyllde kvällen; trevlig inredning och atmosfär. Kan verkligen rekommendera denna restaurang!

Datum för besöket: februari 2018
Tack 299sofiat
Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Engagerad och trevlig personal.
Mycket god mat och gott vin
Bästa restaurangupplevelsen på den jär weekendresan.

Datum för besöket: februari 2018
Tack 971bj_rnj
Omdömet skrevs 28 januari 2018

Bordsbeställning är att rekommendera, det är ett populärt ställe med mycket god mat och väldigt trevlig personal. Vi var nöjda med den mat vi hade beställt, en del åt angus beef och lamm smakade också bra. Det är lite dyrt för att vara i Budapest, men gillar man god mat och ungersk livemusik är det väl värt ett besök. Musikerna hörde att vi var från Sverige och genast spelade dom några ABBA låtar!

Datum för besöket: december 2017
Tack ElisabethE239
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Utan reservation, men vi var välkomna!

Mottagen med Live musik med temperament.
Cittra, Contrabasso och fiol.

Personalen artig, presis så som man vill ha det.

Maten; lammet var mycket mör och välsmakande. Angus i bilden vilat länge i ugnen men saftig ändå.

Tog in en ”dyr” flaska vin, 300 spänn, nå-ja, smakade bättre än vad den kostade.

Efterrätt gött.
Testa att få komma in även om du inte har reservation!

Datum för besöket: december 2017
Tack ASummerSun

Resenärer som tittade på Aszú Restaurant tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Aszú Restaurant? Berätta vad du tyckte!