“Gå hit för drinkarna! ”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi besökte KIOSK två gånger på två dagar. Första gången för drinkar som var helt outstanding och andra gången åt vi antipasti, provade massa olika drinkar och åt lava cake. Allt var helt underbart och personalen var så trevlig! Vi fick en gratis drink för att de råkade säga att en var slut fast den inte var det. Mycket bra service och bra musik!

Tack Sofie M
Fruzsina K, marketing manager på KIOSK Budapest, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2018

Thank you!

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med härlig loungemusik och nya, kreativa drinkar! Grymt sätt att börja kvällen innan man går ut och dansar.

Tack mjgst
Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Jättegod mat. Glutenfria alternativ. Ungdomlig miljö. Rent på toaletterna. Trevlig personal. Lite för öppet och högt i tak för att kallas mysigt. Lite för hög musik med.

Tack 102KRISTIN
Ildiko T, Public Relations Manager på KIOSK Budapest, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2018

Thank you for the honest review!
We are a young, vivid place and we loves music - still are sorry for being a bit too loud for you. We are frequently cleaning the toilets, but sometimes you know it happens that guests are quicker than us. :)
Looking forward to see you soon, maybe more often !

Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt Miljö, vi satt kvar hela kvällen och drack drinkar efter maten. Jag beställde in kyckling, den var inte någon hit tyvärr, men det ändå som var dåligt. Den var torr och smaklös, svampen till vår helt dränkt i sålt och oätlig tyvärr. Min pojkvän beställde Tbone steak som var fantastisk! Fick både sötpotatismos och klyftpotatis samt sallad till. Beställde en ungersk choklad efterrätt som var så god! Helt klart värt ett besök!

Tack Camilla B
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Hamnade här efter sightseeing på Donau. Mycket fräscht och cool, modern inredning. Maten var god, åt gulaschsoppan.
Bra prisnivå!

Tack Therese K

Resenärer som tittade på KIOSK Budapest tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt KIOSK Budapest? Berätta vad du tyckte!