“en kunglig frukost.”

Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 22 juli 2017

kom och njut av den bästa maten jag någonsin ätit, bra personal och en fantastisk stämning. Den levande musiken frambringade tårar. så vacker lokal, ett måste att besöka.

Tack ConstantinM119
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original

Omdömet skrevs 20 april 2016

Mycket bra utbud på frukostbuffén. Omeletterna som gjordes på beställning var otroligt goda. Trevlig och snabb personal. Frukosten här ingick i vårt rumspris. Om det inte ingår så kostar det en slant men väl värt med i alla fall ett frukostbesök här. Både för att uppleva miljön samt den goda maten.

Tack Madelenee
Omdömet skrevs 17 april 2016

Finns något gott, för alla smaker. Vacker miljö att starta dagen i. Trevlig personal som ger uppmärksamhet och snar service.

Tack Mr och Mrs L
Omdömet skrevs 20 februari 2016 från mobil enhet

Miljön är helt enkelt otroligt vacker. Varning för nackspärr eftersom man hela tiden tittar upp på allt vackert. Tak, sniderier, marmor målningar i överdåd. Fantastiskt utbud av mat och dryck och en otroligt proffsig service.

Tack HlmLouise
Omdömet skrevs 8 januari 2016

Frukosten är fantastisk och är det bästa med detta hotell. Helt otrolig atmosfär och mycket professionell personal.
Bör upplevas.

Tack 5nicklasb

Resenärer som tittade på Breakfast Room tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Breakfast Room? Berätta vad du tyckte!