“Hemsk mat men trevlig servis”
Omdöme om Zeller Bistro

Zeller Bistro
Rankad som nr 89 av 3 736 Restauranger i Budapest
Kök: Ungerskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 13 oktober 2017

Maten var oätlig och min partner fick skicka ut vinet 3 gånger pga flugor i vinet när det serverades.
Servicen var god men samtliga 4 rätter vi beställde in var oätliga.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Hanna J

Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

Jag och min syster bokade bord här. Väldigt mysig restaurang och trevlig personal. När man sa att vi ville dricka en flaska vin så tog de fram tre förslag och vi fick välja. Vid betalning en muffins. Toppenställe!

Datum för besöket: september 2017
Tack josefinb867
Omdömet skrevs 30 augusti 2017

En av kvällarna på vår weekend i Budapest spenderades här. Vi hade inte bokat bord men fick plats ändå trots att det var ganska fullt.

Vi fick ett bra bemötande och atmosfären var väldigt trevlig. Öppet tak, intressant inredning och bra livemusik gjorde vårt besök minnesvärt.

När vi ville ha rödvin men var osäkra på vilket då vi inte kunde så mycket om Ungerska viner fick smaka på tre olika sorter och fick mycket bra förklarat för oss vad som karaktäriserade varje sort. Maten var god men inte fantastisk.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Anton E
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Vi hade bokat bord och fått bekräftelse via e-post i god tid innan vårt besök och såg verkligen fram emot att besöka denna resturang vi läst så mycket gott om. Besvikelsen började redan i dörren då de inte hittade vår bokning. Det visade sig att kvinnan som bekräftat bokningen glömt att lägga in den i systemet, men vi fick ett bord ändå. Maten kom in i ett rasande tempo, vi hade knappt hunnit äta upp förrätten innan varmrätten kastades fram. Så fort tallrikarna ryckts bort igen kom en av servitörerna fram med "thank you for coming-cupcakes", vilket presenterades med ett så oengagerat, omotiverat tonfall att vi blev fulla i skratt. Servicen var stressad och opersonlig, maten var verkligen inget speciellt. Ett rejält magplask för denna resturang. Det positiva var att det var billigt.

Datum för besöket: april 2017
3  Tack sofiaww
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Fint bemötande men vi förväntade oss mycket mer av maten. Jag åt risotto med fisk till huvudrätt, smakade som de tappat saltkaret i grytan. Gick inte att äta. Min pojkvän tog kyckling, som han tyckte var en väldigt liten portion, smaklös och broskig i kyckling. Högljutt och varmt i lokalen och relativt dyrt. Gå någon annanstans.

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack Tina B

Resenärer som tittade på Zeller Bistro tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Zeller Bistro? Berätta vad du tyckte!