“Jätte bra resturang ”

Kök: Ungerskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Otroligt bra restaurang. Vi åt 3 rätters och var super nöjda, bra vin och väldigt bra service, nästa gång vi kommer till Budapest blir det absolut ett återbesök på Zeller Bistro.

Tack nylinga

Omdömet skrevs 29 juni 2017

Trevligt och personligt bemötande. Började med en välkomstdrink och sedan god mat och ett annorlunda sett att beställa vin då man fick provsmaka flera sorter och sedan välja det man gillade. Inhemska viner. Miljön väldigt annorlunda och kul. En väldigt trevlig kväll och restaurang som vi aldrig hittar till utan Tripadvisor. Boka i god tid!

Tack Anette F
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och trevligt omhändertagande med ett (sött) mousserande vin till välkomstdrink.
Men tyvärr var det väldigt högt ljud från ventilationen, så att det var lite svårt att prata. Inte mysigt alls och lätt huvudvärk efter middagen.

Vi frågade om vi kunde flytta till ett annat bord men då stängde de av A/C:n istället. Men ganska snart blev det väldigt kvavt och varmt så då slogs den på igen.

Tack Andreaxs
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Välkomstdrinken var som en dröm. Fräscha lokaler samt kunnig och trevlig personal. Trevligt att man fick provsmaka de lokala vinerna. Maten smakade bra och till notan fick man en god liten cupcake. Rekommenderas!

Tack PPH93
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Bra service och maten såg väldigt trevlig ut och var väldigt god och råvarorna upplevdes hålla hög kvalité. Helt klart värt ett besök.

Tack Sanna V

Resenärer som tittade på Zeller Bistro tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Zeller Bistro? Berätta vad du tyckte!