“Mycket bra ”

Salt & Pepper
Rankad som nr 458 av 3 610 Restauranger i Budapest
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket bra mat och väldigt bra service. Trevlig miljö lite trångt men det väger upp för maten var jättebra.

Tack Pajosam

Omdömet skrevs 18 januari 2017

En härlig lunch , på nyårsdagen
Trevlig personal och en mysig miljö. Atmosfären är så skön då lokalen är så liten
Ligger på gatan som kallas turistfällan, men även om den gör det är den värd ett besök.

Tack 896martin64
Omdömet skrevs 15 oktober 2016

Vilken pärla på turiststråket. Miysig "hemma-hos"-känsla. Personal som hade gästens bästa för ögonen. Maten utmärkt; snygga portioner utan fjäsk och välsmakande. Allt från inredning till visitkort etc av högsta kvalitet. Restaurangen borde ha toppbetyg!!

Tack 19Chris47
Omdömet skrevs 8 december 2015

Vi besöker varje gång när vi är i Budapest minst två-gånger. Rekommenderar när Ni i Budapest. Mycket trevlig personal. Landets bästa gulassoppa.

Tack Laszlo S
Omdömet skrevs 6 april 2013

Kan man stå ut med att sitta lite trångt rekommenderas denna lilla restaurant. Traditionell ungersk mat och ett brav läge.

Tack herrulf

Resenärer som tittade på Salt & Pepper tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Salt & Pepper? Berätta vad du tyckte!