“Medelupplevelse”

Kök: Ungerskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Uteservering, Bokningar
Område: Distrikt VII/Judiska kvarteren
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Extremt stora portioner. Maten var inte ordentligt varm, personalen trevlig men inte helt närvarande.

Tack Lisa K
KlauzalCafeBp, Vendégkapcsolati vezető på Klauzál Café, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2018

Thanks for your review. We try to change the mentioned thing.

Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Gick hit eftersom stället fått bra omdömen på tripadvisor. Vi blev dock mycket besvikna. Servicen var korrekt men tråkig, maten var riktigt dålig. Min kyckling var hur torr som helst, och sonens fiskgryta smakade skolbespisning. Tror att personalen visste hur dåligt det var, för de frågade inte en enda gång om det smakade bra eller vad vi tyckte. Inte ens när vi lämnade mer än hälften av maten på tallriken.

Tack Villevi
Omdömet skrevs 20 juni 2017

Trevlig stämning och trevlig personal vi hade Tomi som servitör som fick oss att känna oss extra välkomna

Tack disa722017
Omdömet skrevs 11 mars 2017

Enkel och trevlig restaurang, bra bemötande. Vi åt schnitzel och brassói pecsenye (välkryddad kött, potatis-röra, med lök, bacon mm.) Båda rätterna var väldigt goda. Oförskämt billigt. Rekommenderas varmt.

1  Tack katalinlindstrom
Omdömet skrevs 24 december 2016 från mobil enhet

God mat, trevligt bemötande och fin pianomusik med hög igenkänningsfaktor

1  Tack Ranja Y

Resenärer som tittade på Klauzál Café tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Klauzál Café? Berätta vad du tyckte!