“Bra mat och bemötande”

Rankad som nr 426 av 3 629 Restauranger i Budapest
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Distrikt V/Innerstaden
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

I ett regnruskigt Budapest hittade vi detta ställe. Delade på en ungersk avsmakningsbricka till förrätt som var riktigt god och mycket mat! Frun åt ceasarsallad med kyckling som var helt OK. Själv åt jag anka med grillad gåslever. Gåslever var inte min grej men ankan var riktigt bra, rekomenderas. Prisvärt och trevligt bemötande

Tack larsun

Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Vi åt en jättegod ceasarsallad med räkor. Personalen var supertrevlig, så vi återkom senare och tog några drinkar. Gott, bra pris och bra service.

Tack akonst73
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig kvarterskrog med god vällagad mat både fisk, anka och pasta och stora efterrätter. Nice attityd på personalen och god stämning. Drinkarna var generöst tilltagna och mysig lokal

Tack mikaela H
Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Vi kom ut sent och de flesta restaurangerna var stängda. Här fick vi fin och god mat att jämföra med finare restauranger. Bra service.

Tack Mattias J
Omdömet skrevs 17 april 2016 från mobil enhet

Riktigt bra ställe med väldigt trevlig engelsktalande personal samt väldigt god mat & dryck!

Rekommenderas starkt till er som besöker Budapest och är ute efter ett trevligt lunch/middagsställe! :)

Tack Pelle P

Resenärer som tittade på Cafe Vian Bisztro tittade också på

Budapest, Central Hungary

Besökt Cafe Vian Bisztro? Berätta vad du tyckte!