Spara

från 31,85 US$
från 18,03 US$
från 12,62 US$
Omdömet skrevs 18 juni 2017

Mycket detaljer som om det är byggt i socker. Nere vid floden ligger många trevliga restauranger och byggnader. Synd att floden är ganska förorenad.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack Mia J
Omdömet skrevs 16 juni 2017

Otroligt vacker flod med omnejd. Parlament, slott och fiskarbastion förgyller denna flod som har flera vackra broar

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack Karl K
Omdömet skrevs 14 juni 2017

Entra någon utav turistbåterna som ligger längs med floden. Vacker utsikt och man kan få guidad hjälp om de olika byggnader man passerar. En tur kan ta 1 timme, men lite medtagen matsäck och öl gör hela upplevelsen fantastisk.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack danaD6863AF
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Ja inget märkvärdigt. Dess historia är dock väldigt intressant. O hur långt den går osv. Men inget speciellt vackert eller mysigt. Men bättre än inget antar jag.

Datum för upplevelsen: juni 2017
1  Tack Saros_sos
Omdömet skrevs 27 maj 2017

Vacker, strid flod med hög vattenhastighet vilket gör den extra vacker! Fina promenader längs vattnet, trots att drink- och ölpriserna där är betydligt högre ;)

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack Kristina J