St. Gellért Thermal Bath and Swimming Pool

från 24,54 US$
från 9,77 US$
från 144,74 US$
Omdömet skrevs 3 december 2019

Väldigt vackert badhus med fin design i romersk stil och skönt att vara i de varma badet. Den stora nackdelen är att det är för mycket folk så det är svårt att riktigt slappna av. Inträdet kostar 21 €, men du måste hyra eller ha egen handduk (hyra kostar 10 €), hyran på flip-flops är 10 € och du måste ha badmössan på den stora poolen och det kostar också att hyra. Så ett tips är att ta med egen handduk, tofflor och badmössan.

Tack zmaj13
Omdömet skrevs 26 november 2019 från mobil enhet

Smutsigt och rena djungeln att hitta rätt. Mysigt utomhus dock. Men tråkigt inomhus och väldigt halt och dålig service.

1  Tack U7039PBsarah
Omdömet skrevs 7 november 2019 från mobil enhet

Skön halvdag på ett klassiskt bad. Viss förvirring att hitta rätt - vi hade bokat dubbelmassage och blev lite stressade innan vi hittade rätt. Skön massage och fantastisk härlig atmosfär, litet minus för Michael Bolton i 60 minuter, men frun var nöjd... Söker man toppservice och nyrenoverat är detta fel ställe, men köper man charmen i historiens vingslag får ni en härlig upplevelse väl värt pengarna.

Tack Vidde1969
Omdömet skrevs 3 november 2019

Vi blev tipsade om att besöka detta ställe och var otroligt taggade men det blev en stor besvikelse!
Först och främst behöver man badmössa i vissa pooler och det får man då hyra liksom handduk (om man inte tar med själv)
I poolerna var det vidrigt, hygieniskt, då hudflagorna flöt runt och klor vet jag inte ens om de fanns överhuvudtaget!
I ”omklädningsrummen” (vid skåp och toalett o dusch) var det smutsigt och ofräscht!
Vi skulle boka behandlingar och fick till oss att det var inga problem, men schii fick vi, väntetid på 3 timmar minst!! Samt att det gick inte att planera in bokningar samtidigt som sina vänner utan var väldigt osmidigt och olika tider. Man fick en ”klocka” som man skulle scanna vid hyra av tex handduk men man fick ändå springa upp och ner för att hämta och lämna pengar hela tiden då klockan inte var till något syfte alls.. borde enligt oss funkat som en scanning och sedan betala vid utcheckning, men icke!
Systemet att boka i var nog de långsammaste jag varit med om och man blev tvungen att krångla en hel del för att få rätsida i om det gick att kombinera några behandlingar dvs alla i sällskapet kan försöka hitta någon behandling som kanske inte det skiljer flera timmars väntetid på..

Nää detta var bland de sämsta vi upplevt i budapest och kommer aldrig besöka stället igen!

Datum för upplevelsen: oktober 2019
1  Tack Madeleine H
Omdömet skrevs 1 november 2019 från mobil enhet

Varma bad både inne och ute. Väldigt förvirrande ställe med mycket folk och ganska trångt, utöver det så var det trevligt med alla olika pooler. Kul att ha besökt.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
1  Tack olivergottberg