“Packat med folk”

Rankad som nr 1 av 131 Spa och välmående i Budapest
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Praktisk information: Badrum, Barnvagnsparkering, Aktiviteter för större barn, Mat finns att köpa
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Det här var så långt ifrån avkopplande som det går. Röriga omklädningsrum, vi fick hyra lakan då alla handdukar och badrockar var slut, i varje bastu stod folk upp för att det inte fanns plats att sitta. Poolerna var också de fulla med människor. Ingenting kändes hygieniskt då det var så mycket människor precis överallt.
Det var ganska skönt med ett dopp i den varma utomhuspoolen i det kalla vädret, dock fick man trängas där också.

Tack Johan L

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Var på Széchenyi för andra gången i mitt liv, nu i april 2018. Jag tycker väldigt mycket om badet! Det finns allt man kan önska - varma, kalla, thermal, motions-, inomhus- och utomhuspooler, bastu, massage och mer. Tyvärr är det många som tycker om badet precis som vi och det var JÄTTEMYCKET folk. Det förstörde inte allt för mycket, men var ändå ett litet minus.

Tack jutuka
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Skitigt, lukta illa (sunkigt) otrevlig personal och på tok för mycket folk.
Bilder på nätet stämmer inte alls med verkligheten.

Tack Fredrik B
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Vi hade hört mycket bra om detta stället men nej vilken besvikelse!! Endast 1/3 utomhuspooler var öppna vilket vi ändå kunde ha överseende med men det försämrade ju upplevelsen en aning ändå, såklart. Omklädningsdelen låg på en helt annan plats än själva pool-delen så man var tvungen att gå ner i källaren, sedan upp för alla trappor, ut och förbi utomhuspoolen för att sedan komma in till inomhuspooler. Dessa pooler var dessutom väldigt små, och fulla av människor. Det luktade unket och man kände sig hela tiden lite smutsig när man gick runt och badade. Vi hoppade i ca 3/15 pooler men vi kunde inte slappna av i någon utav dem. Det var ingen rolig upplevelse och jag önskar nästan att vi aldrig gått dit.

Tack 616elm
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Ganska överreklamerat, otrevlig personal i synnerhet mot turister, dålig engelska, en riktig turistfälla

Tack Mats S

Resenärer som tittade på Széchenyi Baths and Pool tittade också på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Besökt Széchenyi Baths and Pool? Berätta vad du tyckte!